Follow my blog with Bloglovin

sobota 4. októbra 2014

Wooden Door

One day (a few weeks ago) I had an idea: I´ll creat blog! I had never follow any blogs before summer. I realy don´t know what happened...I want to show you a piece of my style.(It´s maybe to usual, but it´s mine and I´m proud of it.)
 On these photos I´m wearing Amisu jeans, Gerruti denim jacket, H&M crop (originaly from Melisa Minca) H&M sneakers, and backpack from my mum´s wardrobe. 
~
Jedného dňa (pred pár týždňami) som znenazdajky dostala nápad: založím si blog! Nikdy som veľmi nesledovala blogy. Ale toto leto ma to nejako chytilo. Vážne netuším prečo tak zrazu...ale chcem vám ukázať kúsok seba,a môjho štýlu. (Niekomu sa môže zdať príliš obyčajný, ale je môj. A bodka :D ...Som naň hrdá)



These photos were taken week ago, but I didn´t have any free time... I had to study hard. (hate maths)
...
.........................
 These photos were taken a week ago,when the weather was nice. But in fact I really didn´t have any free time to put it here these days. School is killing me slowly, but surely. :D :D . This casual look is actualy, what I wear every day...my kind of style. Photos taken by amazing Elis. <3
~
Tieto fotky sú spred týždňa, keď bolo ešte ako-tak pekné počasie. Ale popravde, nemala som vôbec voľný čas na to aby som ich sem hodila. To tá škola...zabíja ma pomaly ale isto :D Tento casual look je vlastne rovnakého rázu, ako to čo nosím každý deň. Veď uvidíte... ;) Fotila úžasná Elis.


casual wear






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára