Follow my blog with Bloglovin

piatok 31. októbra 2014

DIY. Cut t-shirt

Yesterday my friend told me, that I´m not real bloger, couse I don´t do any DIY-posts. :D I had an idea to cut my shirt.  I bought it on ebay, and it´s too big to wear. But it was really hard to cut it, Arctic Monkeys is my favourite band- I didn´t want it to spoil. Fortunately, shirt is ok. And I think it looks amazing. Don´t you think?  :)
~
Včera mi jedna kamarátka povedala, že vlastne niesom pravý bloger, lebo nerobím nič ako DIY  atd. Tak som si povedala ,že moje Arctic Monkeys tričku by sa zišiel nový zostrih. Mám ho z ebay, a prišlo mi asi tak o 3 čísla väčšie ako som chcela. :D Bol to pre mňa srdcervúci okamih, keď som doň zastrihla prvý raz, ale potom to už išlo ako po masle. Našťastie to dopadlo dobre. Myslím, že teraz vyzerá omnoho lepšie, nie? :)

Sorry for the bad quality. My phone´s faulth not mine.
~
Ospravedlňujem sa za nekvalitu. Vina môjho telefónu, nie moja. :D 







 At first, I draw a line with pencil, then I start with cutting. I choose crop top shape, but you can cut it into a shape, what you want. It could be tank top for example. Always cut less than more! But don´t worry, if it will be crooked, it doesn´t matter. you can stretch the hem of the shirt, if you know what I meen, and it will looks a bit twisted, as you can see in pictures (especially in the first one) . Also you can tie up the bottom corners of the t-shirt. As you can see in the last picture.
~
Začala som tým, že som si s ceruzkou nakreslila línie, na miestach, kde som chcela strihať- aby to bolo aspoň trošku rovno :D Ja som z trička spravila crop top, ale v podstate môžete strihať ako sa vám zachce. Dá sa z toho spraviť napríklad aj tank top. Vždy radšej odstrihnite menej než viac. (z vlastnej skúsenosti). Žiaden strach, keď to bude ostrihané nakrivo, nevadí to, keď tie lemy natiahnete/roztiahnete/ vytiehnete, ja už neviem čo, bude to mať taký stočený efekt, ako môžete vidieť na prvom obrázku. Tiež môžete zviazať dolné rohy trička do uzlu, ako na poslednom obrázku.






1 komentár:

  1. This looks so cool! I'd be so scared to do this because knowing me it would go so wrong haha! i'd love it if youd comment back http://www.amyelizabethfashion.com/2014/10/sanctuary-spa-essentials.html xx

    OdpovedaťOdstrániť