Follow my blog with Bloglovin

piatok 26. decembra 2014

Lazy days. (random)

Ahoj!! :D Mám náladu písať po slovensky. ( musela som si vyhľadať či sa to naozaj píše s malým ´s´ :D ) Každopádne sa v posledných dňoch neskutočne nudím. A Ježiško priniesol novú zrkadlovku, tak celé dni nič nerobím len fotím selfies. ( mimochodom, kým som si na to zvykla chvíľku to trvalo, podla mňa ten fotoaparát váži minimálne 2 kilá,,, čo je presne toľko, o koľko som zatiaľ tieto sviatky pribrala :D ) 



S bratom drtíme Need For Speed Most Wanted od rána do večera. Už mi z toho začína preskakovať.
Ten pocit keď sa X-box stane vašim najlepším priateľom... (cítim sa osamelo :( )


 Ďalšia selfie. Veď prečo nie... táto patrí medzi tie ,,#withoutmakeup´´ photos, chvalabohu som tam rozmazaná. 


  A keďže sa Perinbabke tento rok nejako nechce, tak sme si aspoň na komplet všetky okná ponalepovali tieto provizórne snehové vločky z roku Pána. :D



 ,,Nie babka, nieje mi zima na kolená, vonku je 13°.´´ ...hate it! Need some snow! Bring me some!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára