Follow my blog with Bloglovin

piatok 26. decembra 2014

Lazy days 2. ( I love pink)

Ahooj! :D
Takto som si predstavovala, že budú vyzerať moje sviatky: knihy, jedlo, sneh, hudba. Popravde, z tohto všetkého to je zatiaľ asi len tá hudba. Kníh na ktoré som sa náramne tešila, som sa skoro nedotkla.( ale hádam to už príde) Ani neviem prečo. Nemám náladu...a to dokonca ani na to aby som vstala z postele aby som sa najedla.  Sneh pravdaže nieje. Ach, nekomentujem. :D
...today is partyday, aspoň že to, lebo by som asi zomrela od nudy.



My shelter :3 Moje útočisko.S týmito troma predmetmi prežijem aj koniec sveta. Keď som dostala gitaru, nebola som nejako extra šťastná. Chcela som piano :D Nevydalo. Nevadí. Ale teraz si neviem predstaviť deň bez nej. (Chystám cover.)


Nechápem prečo, ale všetky knihy pohodlne nahradí jeden ELLE. :D Addiction? No. Not at all.




 Helle! taška! :D Ja za to nemôžem, vždy mi to príde smiešne... Jedinej.:D



 A Vianoce bez nových ponožiek niesú Vianoce. :D Mimochodom, neznášala som ružovú. Sranda ako sa to všetko mení. Ale sivá ostáva. hlboké myšlienky tu dávam


Tadá, moja zbierka. Toto som si prichystala na Vianoce... vraj aby som sa nenudila. Namiesto toho si dávam maratóny The Big Bang  Theory. :D ...ale žiaden strach, ja sa k tomu nejako dostanem. Ale až potom ako dopozerám Sám doma v New Yorku. :D

...Majte sa krásne. A užite si zvyšok prázdnin. Lebo škola je smrť! :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára